roke raptor 660
roke raptor 660
Imam en "majhen problem" pretuhtau zadevo že, ampak sem v dilemi preden se lotim dela, sprednje kolesa mi visijo na noter kar sumim da je zvit okvir,roke... Lahko samo končniki ampak so še dobri. Na višino kolesa mi visijo približno cm, kar je malo veliko da bi bil zvit okvir?
Pa me zanima a obstajajo kakšne mere ogrodja,rok ali karkoli da bi malo zmeril kaj je vzrok, ali pa vaša mnenja.
če pa kdo kakšno sliko da bom pa tudi vesel, lahko na PM.
Hvala!
Pa me zanima a obstajajo kakšne mere ogrodja,rok ali karkoli da bi malo zmeril kaj je vzrok, ali pa vaša mnenja.
če pa kdo kakšno sliko da bom pa tudi vesel, lahko na PM.
Hvala!
Re: roke raptor 660
Daj slikej, pa nariši s kakšnim programom kot je risar kaj konkretno misliš...
Toliko, da ne bo prišlo do napačnih interpretacij.
Toliko, da ne bo prišlo do napačnih interpretacij.
Re: roke raptor 660
Pomoje misli naklon (camber)..pri določenih športakih je naklon malo v -, torej zgoraj not.
Re: roke raptor 660
Tudi mogoče to misli, se bo že spisal kaj če vedet.
Kar sem jaz videl je tudi večina športakov zgoraj bolj skupaj ja, saj je tudi logično. Jaz sem se na svojem zelo s tem igral, ker imam pač aftermarket polno nastavljive roke, ker sem iskal najboljšo kombinacijo za cestne gume. Možnosti je še pa još, ponavadi pa je tovarniško najbolje... Tako kot je bif rekel, niso oni inženirji zastonj tam verjetno v razvoju...
Kar sem jaz videl je tudi večina športakov zgoraj bolj skupaj ja, saj je tudi logično. Jaz sem se na svojem zelo s tem igral, ker imam pač aftermarket polno nastavljive roke, ker sem iskal najboljšo kombinacijo za cestne gume. Možnosti je še pa još, ponavadi pa je tovarniško najbolje... Tako kot je bif rekel, niso oni inženirji zastonj tam verjetno v razvoju...

- BIF
- Obiskovalec
- Reactions:
- Prispevkov: 3643
- Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
- Kraj: http://goeasttour.com/
- Kontakt:
Re: roke raptor 660
Bom kratek.
Vse nastavitve in položaje koles je potrebno nastvljat z voznikom na motorju.
"Prazen" motor ima vizuelno popolnoma drugačno "obliko" koles in obes.
Vse nastavitve in položaje koles je potrebno nastvljat z voznikom na motorju.
"Prazen" motor ima vizuelno popolnoma drugačno "obliko" koles in obes.
Re: roke raptor 660
Če je težava kakor si narisal ne navpični nagib ampak odprtost in zaprtost prednjih koles je morda težava v špur štangi.
Ko sem jaz mojega kupil je bil v ovinkih slabo vodljiv na ravnem pa tudi ne pravi. Ugotovil sem, da glede na obremenitev se pravi posedanje rok tudi odpira in zapira špuro. In to kar konkretno tako, da se je že na gumah poznalo. Nakar sem ugotovil, da je bila špur štanga na kolesnem delu pritrjena na napačnem mestu. Nosilci koles na mojem so kombinirani za racing varianto, ko so roke bolj vodoravne in klasično, ko so roke kar precej spuščene. Torej je štanga bila pritrjena recimo zgoraj morala pa bi biti spodaj vodilne roke. Zaradi nepravilne pritrditve ni bila vzporedna z obema rokama in je pri obremenitvi delala konkretne premike.
Potem, ko sem jo pravilno zmontiral in je dejansko vzporedna z obema rokama se je odpiranje in zapiranje pri obremenitvi umirilo, nastavil sem stekanje koles in od takrat naprej je vožnja poezija.
Ko sem jaz mojega kupil je bil v ovinkih slabo vodljiv na ravnem pa tudi ne pravi. Ugotovil sem, da glede na obremenitev se pravi posedanje rok tudi odpira in zapira špuro. In to kar konkretno tako, da se je že na gumah poznalo. Nakar sem ugotovil, da je bila špur štanga na kolesnem delu pritrjena na napačnem mestu. Nosilci koles na mojem so kombinirani za racing varianto, ko so roke bolj vodoravne in klasično, ko so roke kar precej spuščene. Torej je štanga bila pritrjena recimo zgoraj morala pa bi biti spodaj vodilne roke. Zaradi nepravilne pritrditve ni bila vzporedna z obema rokama in je pri obremenitvi delala konkretne premike.
Potem, ko sem jo pravilno zmontiral in je dejansko vzporedna z obema rokama se je odpiranje in zapiranje pri obremenitvi umirilo, nastavil sem stekanje koles in od takrat naprej je vožnja poezija.
Smc ram 520 rr
Smc Jumbo 301
Ligier be four 220
Smc Jumbo 301
Ligier be four 220
Re: roke raptor 660
Uf šele zdajle vidim, da je sliko Krigl narisal. No ja preverit ne bo greh.
Drugače pa odvisno od kakovosti izdelave prednja kolesa niti ni nujno, da so nova stala tako kot morajo.
Jaz sem na enem od mojih mopedov zgornjo roko skrajšal skoraj za 8 mm ker je kolo zgoraj visel ven. In to samo en.
Če se odločiš za kaj takega obvezno vsi posegi na zgornji roki ker je vodilna. Spodnja nosi vso težo in obremenitve zato jo pusti pri miru
Drugače pa odvisno od kakovosti izdelave prednja kolesa niti ni nujno, da so nova stala tako kot morajo.
Jaz sem na enem od mojih mopedov zgornjo roko skrajšal skoraj za 8 mm ker je kolo zgoraj visel ven. In to samo en.
Če se odločiš za kaj takega obvezno vsi posegi na zgornji roki ker je vodilna. Spodnja nosi vso težo in obremenitve zato jo pusti pri miru
Smc ram 520 rr
Smc Jumbo 301
Ligier be four 220
Smc Jumbo 301
Ligier be four 220
Re: roke raptor 660
tako je hvala za pojasnitev jam in krigl, problem je camber ampak na originalnih rokah se naj nebi dalo nastavljat? čene drugega je dobil vsaj nove puše 

Re: roke raptor 660
odkril napako, čez zimo nebo dolgčas, sprednji del šasije je speštan, če bo mogoče poravnat na mizi bo super čene pa lov za drugo šasijo 
