Motor neužge

Tukaj lahko postavite vprašanja o težavah, ki se pojavijo na vaših štirikolesnikih.

Moderator: jaka

Odgovori
Uporabniški avatar
bostjanby
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 185
Pridružen: 07 Sep 2008, 18:56

Motor neužge

Odgovor Napisal/-a bostjanby » 28 Nov 2010, 09:54

Pozdravljeni.

Mam sledeč problem.Ko motor stoji kakih 2 dni mi noče več vžgati ko pa menjam svečko pa vžge na prvi poskus kaj bi lahko to bilo?Ste že meli kak tak problem?

hvala za odg.

Lp



Uporabniški avatar
luksislo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 266
Pridružen: 23 Jan 2010, 09:09

Odgovor Napisal/-a luksislo » 28 Nov 2010, 10:55

probaj s štart sprejem (špricnat morš v zaug ror (tam ko zrak vleče) in obenem verglat motor.



Uporabniški avatar
Tommo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 52
Pridružen: 05 Avg 2010, 22:01
Kraj: Dolenjske Toplice
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tommo » 28 Nov 2010, 11:13

luksislo napisal/-a:probaj s štart sprejem (špricnat morš v zaug ror (tam ko zrak vleče) in obenem verglat motor.
mislim da ga ni dobr navajati na start sprej..... da mu nebo pršlo v navado in ga bo čaku tudi poleti......


:twisted: 2010 - SMC JUMBO 302 :twisted:

Uporabniški avatar
bostjanby
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 185
Pridružen: 07 Sep 2008, 18:56

Odgovor Napisal/-a bostjanby » 28 Nov 2010, 11:29

Ne na štart sprej ga nem navaju.
Sem spet probal zdajle in enako naredilo vzamen ven svečko menjam z staro svečko in vžgal normalno res nemam pojma kaj bi to delalo.
Sem pa svečko pogledal pa mislim da jo zalije ker je bila mokra.



slepec
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 204
Pridružen: 28 Feb 2010, 14:21

Odgovor Napisal/-a slepec » 28 Nov 2010, 11:38

če je mokra, potem dodajaš gas
vžgi brez vsega, če ne, daj zauh
drugače spusti iglo na vplinjaču



Uporabniški avatar
bostjanby
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 185
Pridružen: 07 Sep 2008, 18:56

Odgovor Napisal/-a bostjanby » 28 Nov 2010, 11:41

Če glih potegnem čok ni učinka od njega.



rožle
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 521
Pridružen: 22 Feb 2009, 14:33

Odgovor Napisal/-a rožle » 28 Nov 2010, 11:55

Predvidevam da imaš ročni čok, svetujem:

Potegni zaug (čok) do konca in ga malenkost vrni nazaj,

Dva do trikrat pritisni ročico za plin (gas), kot da bi malo pumpal,

Štart brez da pritiskaš na gas.


Priporočam :Start sprej le v sili drugače ne.

V kolikor bo preterano zasmerdelo po bencinu in ne bo vžgal si ga "zazavgal".

lp



Uporabniški avatar
luksislo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 266
Pridružen: 23 Jan 2010, 09:09

Odgovor Napisal/-a luksislo » 28 Nov 2010, 14:29

sej če mu boš parkrat letno dal štart sprej ga nanj ne boš navadil. če pa ga vžgeš vsakič na štart sprej, pol si se pa že zajebu.



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 28 Nov 2010, 16:50

bostjanby napisal/-a:Če glih potegnem čok ni učinka od njega.
Preveri, če sploh odpira/zapira loputo. Zalita svečka je lahko znak, da imaš loputo zraka zaprto - posledično preveč goriva in premalo zraka.



Uporabniški avatar
luksislo
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 266
Pridružen: 23 Jan 2010, 09:09

Odgovor Napisal/-a luksislo » 28 Nov 2010, 18:26

mene pa nekaj glede svečke zanima - ali imajo vsi štirikolesniki tako butasto nameščeno svečko kot kymco mxu500, kjer se morš matrat pol ure da jo odšravfaš ven iz mašine, ali pa imajo to drugače.

pa ali se da kako hitreje (mam original kluč za svečko, pa še neki svojih gedor)



Uporabniški avatar
bostjanby
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 185
Pridružen: 07 Sep 2008, 18:56

Odgovor Napisal/-a bostjanby » 28 Nov 2010, 18:28

Bom jutri preveril loputo za zrak.
Ali negre mi v glavo če menjam svečko pa vžge brez problema. :twisted:



slepec
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 204
Pridružen: 28 Feb 2010, 14:21

Odgovor Napisal/-a slepec » 28 Nov 2010, 19:59

bostjanby napisal/-a:Bom jutri preveril loputo za zrak.
Ali negre mi v glavo če menjam svečko pa vžge brez problema. :twisted:
seveda ker zamenjaš suho z mokro,treba najti vzrok zakaj je mokra



Uporabniški avatar
bostjanby
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 185
Pridružen: 07 Sep 2008, 18:56

Odgovor Napisal/-a bostjanby » 30 Nov 2010, 19:33

Tako danes sem vzel dol pokrov od zračnega filtra pa sem zasledil da je kar precej zdelan zračni filter je precej masten a je to normalno?
Sem pa opazil da motor nedobiva pravih obratov in ko daš plin zatrokira in opčasno pokne ven na zračni filter.
Mislin da bo potrebno nastavit uplinjač ali?



Uporabniški avatar
jaka
Mojster
Reactions:
Prispevkov: 7580
Pridružen: 22 Jan 2006, 22:08
Kraj: Ljubljana - Brezovica

Odgovor Napisal/-a jaka » 30 Nov 2010, 19:51

Zračni filter je masten zaradi izparevanja olja v agregatu. Oddušek iz agregata je speljan v air box. Da pa olje izpareva je več vzrokov:
-kvaliteta olja
-režim vožnje (dolgotrajno "tiščanje" po cestah)
-temparatura agregata (pogojeno z nastavitvijo uplinjača oz. mešanice bencina in zraka)

Znaš nastaviti uplinjač ??? Veš kakšna mešanica bencina in zraka mora biti (1:15), kako se to nastavi in izmeri (vakum meter) ?
Si mogoče pogledal, da konična igla (zaradi tresljajev itd...) ni slučajno poškodovala (razširila) dizo itd...itd...
Si pogledal loputo za zrak (zaug)??? pregledal gumijasto "grlo" med uplinjačem in cilindrom (mogoče je poškodovana in vleče dodatni zrak) ??
Itd..itd..

Kaj pa pravi "faza vžiga", se oznake "ujamejo" ko je bat v zgornji legi ? Je veriga ki krmili ventile dovolj napeta ?

Evo, domača naloga, sedaj pa veselo na delo.



Uporabniški avatar
bostjanby
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 185
Pridružen: 07 Sep 2008, 18:56

Odgovor Napisal/-a bostjanby » 30 Nov 2010, 20:10

Bom ga jaz raje zapeljal do servisa.Ona cev je nova kaj gre iz uplinjača do cilindra.Olje menjavam tam med 500 do max 800 KM.Jaz mislim da je potrebno nastavit uplinjač.
Ker zdaj ko ga uporabljam vsaki dan motor užge takoj brez problema.



galu
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 214
Pridružen: 03 Sep 2009, 13:09
Kraj: Il. Bistrica

Odgovor Napisal/-a galu » 30 Nov 2010, 21:04

Ali moraš dolivat hladilno tekočino?



Uporabniški avatar
bostjanby
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 185
Pridružen: 07 Sep 2008, 18:56

Odgovor Napisal/-a bostjanby » 30 Nov 2010, 21:25

Ne ni potrebno dolivat.Če bi voda tekočina šla zraven potem bi se v olju videlo.



galu
Obiskovalec
Reactions:
Prispevkov: 214
Pridružen: 03 Sep 2009, 13:09
Kraj: Il. Bistrica

Odgovor Napisal/-a galu » 01 Dec 2010, 19:56

Jaz sem imel tudi podoben problem. Ko je motor stal dalj časa mi ni hotel vžgat. (to ni bilo zmeraj, po moje odvisno v kateri poziciji je ostal bat) Potem sem zamenjal svečko in je vžgal. Ko je vžgal je en čas kadilo belo potem pa normalno. V hladilniku se je ustvarjal pritisk, Tako da ko si odprl čep je zgledalo kot bi zakuhal. V motornem olju niti sledu o vodi. Potem sem odstranili glavo motorja in videl da je napakana na tesnilu glave(med cilindrom in hladilnim kanalom), namreč med delovanjem je kompresija uhajala v hladilni sistem, ko je motor stal pa je pritisk porival hladilno tekočino v cilinder. Pobrusil glavo, menjal tesnilo in potem ni bilo več problemov z vžigom. To je moja izkušnja, sem se pa tudi jaz tolažil en čas, če bi bilo tesnilo bi bilo olje belo.

LP



kuki
Začetnik
Reactions:
Prispevkov: 2
Pridružen: 27 Mar 2011, 08:51

vžig atv

Odgovor Napisal/-a kuki » 27 Mar 2011, 09:29

galu napisal/-a:Jaz sem imel tudi podoben problem. Ko je motor stal dalj časa mi ni hotel vžgat. (to ni bilo zmeraj, po moje odvisno v kateri poziciji je ostal bat) Potem sem zamenjal svečko in je vžgal. Ko je vžgal je en čas kadilo belo potem pa normalno. V hladilniku se je ustvarjal pritisk, Tako da ko si odprl čep je zgledalo kot bi zakuhal. V motornem olju niti sledu o vodi. Potem sem odstranili glavo motorja in videl da je napakana na tesnilu glave(med cilindrom in hladilnim kanalom), namreč med delovanjem je kompresija uhajala v hladilni sistem, ko je motor stal pa je pritisk porival hladilno tekočino v cilinder. Pobrusil glavo, menjal tesnilo in potem ni bilo več problemov z vžigom. To je moja izkušnja, sem se pa tudi jaz tolažil en čas, če bi bilo tesnilo bi bilo olje belo.

LP
Ko sem kupil drug oz. pravi atv sem imel na začetku kar nekaj težav z vžigom. vse sem probal, ampak čer vsega je, da če ni mehanske napake, pač moraš nagruntat kaj mu paše ob kateri zunanji temparaturi, ampak strogo brez gasa, le malo ga napumpaš pred vžigom pol pa štart brez gasa, in ugotovil sem da tudi pri munusu brez zauga, če pa ne teče lepo sem pol potegno zaug.
Veliko uspeha
l.p.
KUKI



Odgovori